[1] مدیریت کیفیت مرکز تجهیز و استاندارد، "راهنمای مشتری مداری در تجهیزات رزم زمینی سپاه"، 1391.
[2] مدیریت کیفیت مرکز تجهیز و استاندارد، "راهنمای مشتری مداری در تجهیزات دریایی سپاه"، 1390.
[3] مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، "چرخه تجهیز سیستم آماد و پشتیبانی سپاه (فاز مفهومی و فاز منطقی)"، سال 1385.
[4] مرکز تجهیز و استاندارد، "راهنمای پایش کیفیت اقلام و تجهیزات سپاه و مستندات پشتیبان"، بهار 1390.
[5] مدیریت کیفیت مرکز تجهیز و استاندارد، "الگوریتمهای برونسپاری کنترل کیفیت"، 1391.
[6] محمدرضا سلیمان فلاح، "کنترل کیفیت"، دانشگاه آزاد اسلامی کرج، زمستان 1380.
[7] دکتر علیرضا ملکی، "سمینار آشنایی با سیستمهای مدیریت کیفیت مبتنی بر سری استانداردهای ISO 9000: 2000".
[8] استاندارد ملی ISO 9001:2008، الزامات سیستم مدیریت کیفیت، 1391.
[9] صلاحالدین شیخالاسلامی، "نگرش سیستمی به کیفیت"، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، 1385.
[10] مرکز استاندارد دفاعی ایران، IDS-ISO 9004، 1388.
[11] قرهباغی احمد، پایاننامه کارشناسی ارشد، "بررسی وضعیت جایگاه ستادی کنترل کیفیت در اداره لجستیک"، 1379.
[12]ISO10002: 2004-Quality maneagment-Customer Satisfaction.
[13]- ISO10004: 2010-Quality maneagment-Customer Satisfaction-Guidelines for monitoring and measuring.
[14]Gundlach, G. T., Achrol, R. S., & Mentzer, J. T. (1995). "The structure of commitment in exchange" Journal of Marketing, 59(1), 78−92.
[15]Fullerton, G. (2005). "The service quality–loyalty relationship in retail services: Does.
[16] ISO 19011, Guidelines for quality and/or environmental management systems auditing.
[17] ISO 10007, Quality management systems — Guidelines for configuration management
[18] ISO 10005, Quality management systems — Guidelines for quality plans.
[19] ISO 10006, Quality management systems — Guidelines for quality management in projects.