]1[ وردیزاده دلداری، احمدالله، "ارائه بهبود بهرهبرداری و انواع ابزار بهبود"، 1390.
]2[ استاندارد بینالمللی ISO 3833 – 1977 (E)
]3[ شایان، حمید. احمدی، اردشیر، "ارائه مدلی جدید برای تعیین سیاستها و ابزارهای بهینه بهمنظور کاهش مصرف سوخت در شرکتهای حملونقل باری با چند نوع وسیله نقلیه و چند دپو"، تهران: دانشگاه جامع امام حسین (ع)، 1391.
]4[ توکلی، رضا. سنائی نسب، هرمز، "شیوع و عوامل مؤثر بر حوادث رانندگی در نیروی دفاعی"، تهران: دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج)، 1385.
]5[ غلامی، محمدرحیم، "ارائه مدل مناسب علتیابی مغایرت آماری خودروها و ماشینآلات در یک نیروی دفاعی"، تهران: دانشگاه جامع امام حسین (ع)، 1392.
]6[ منتظری، مرتضی. فتوحی، عباس. نادرپور، اکبر. "مشخصههای رانندگی و تأثیر آنها بر میزان مصرف سوخت و آلایندههای خودروی دو رگه برقی،" تهران: دانشگاه علم و صنعت، 1388.
]7[ اصلانی، جواد. کاشانی، بهناز، "بررسی اقتصادی جایگزینی خودروهای فرسوده سنگین دیزلی باری در ایران"، تهران: دانشگاه آزاد اسلامی، 1389.
]8[ رضوی، حمیده، "تعیین سیکل رانندگی به روش مونت کارلو بهمنظور بررسی تناسب خودرو با کاربری آن"، مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد، 1390.
[9] Park,Y.,Choi,JK.,Zhang,A., “Evaluating competitiveness of air cargo express services”,Transportation Rresearch part E 45,pp.321-334, 2009.
[10] “Sustainable mobility for our continent.Mid-term reviw of the European Commissions 2001 transport White Paper”, european Commissin, luxemborg, 2006.
[11] “Cities on the Move. A World Bank Urban Transport Strategy Review”, World Bank, Washington, 2002.
[12] D. Abmann, N.Sieber, “Transport in Developing Countries: Renewable energy versus Energy Reduction”,Transport Reviews,vol.25,No.6, pp719-738, 2005.