1. S. G. Jalali Naini and M. Shafiee., “Joint determination of price and upgrade level for a warranted second-hand product”, Int. J. Adv. Manuf. Technol., vol. 54, no. 9–12, pp. 1187–1198, 2011.
  2. ج. حقیقت‌منفرد . ا. سرایی‌نیا. "تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو"، مدیریت بازاریابی، صفحه، 114-119، شماره 10، 1390.
  3. پ. اخوان. م. دهقان بنادکی. ه. فرجام. "طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق)"، مدیریت بازاریابی، صفحه 121-136، شماره 1، 1390.
  4. E. W. T. Ngai, L. Xiu, and D. C. K. Chau., “Application of data mining techniques in customer relationship management: A literature review and classification”, Expert Syst. Appl., vol. 36, no. 2, pp. 2592–2602, 2009.
  5. ه. ویسی. ع. غروی. "رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی"، مدیریت بازاریابی، صفحه 25-44، شماره 2، 1393.
  6. H.-Y. Wu., “Constructing a strategy map for banking institutions with key performance indicators of the balanced scorecard”, Eval. Program Plann., vol. 35, no. 3, pp. 303–320, 2012.
  7. S. Cardell, M. Golovnya, and D. Steinberg., “Churn Modeling for Mobile Telecommunications”, Salford Syst. Calif., 2003.
  8. G. Mayerick., “Leveraging IP for profit-Keep your customer close-More sophisticated CRM approaches can generate greater profit”, Telecommun. Ed., vol. 40, no. 5, pp. 33–35, 2006.
  9. B.-H. Chu, M.-S. Tsai, and C.-S. Ho.,“Toward a hybrid data mining model for customer retention”, Knowledge-Based Syst., vol. 20, no. 8, pp. 703–718, 2007.
  10. D. Howlett., “That crazy little thing called churn”, Boardwatch Mag. v3, pp. 23–45, 2000.
  11. L. Yan, D. J. Miller, M. C. Mozer, and R. Wolniewicz., “Improving prediction of customer behavior in nonstationary environments”, in Neural Networks, 2001. Proceedings. IJCNN’01. International Joint Conference on, 2001, vol. 3, pp. 2258–2263.
  12. T. J. Gerpott, W. Rams, and A. Schindler., “Customer retention, loyalty, and satisfaction in the German mobile cellular telecommunications market”, Telecomm. Policy, vol. 25, no. 4, pp. 249–269, 2001.