کلیدواژه‌ها = توسعه محصول
ارزیابی کارایی محصولات شرکت گلبرگ بهاران با رویکرد توسعه محصول با استفاده از تحلیل پوششی داده ها DEA

دوره 19، شماره 58، اسفند 1396، صفحه 21-28

رضا حبیب اله گرمابکی؛ کاوه خلیلی دامغانی؛ منا قلندری؛ جواد امیریان؛ مائده امیری زاده بهبهانی


برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت‌بندی استراتژی‌های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو

دوره 16، شماره 45، آذر 1393، صفحه 34-41

آرش شاهین؛ سمیه محمدی شاهیوردی؛ مسلم علی محمدی کمال‌آبادی؛ عاطفه نوری